sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Muutama hyvä resepti

Tässä muutama netistä löytynyt hyvä ja helppo resepti

Mutakakun ohje löytyy oheisen linkin takaa http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/227889/Mutakakku/

Tällä kertaa linkki näin vanhanaikaisesti, kun en sellaista hienompaa jostain syystä saanut tehdyksi. Turhauttavaa!

Oon tuota kakkua tehnyt nyt monta kertaa Tupperwaren silikonivuokaan ja on ollut kyllä parasta suklaakakkua ikinä. Reseptiä olen muuttanut niin, että olen käyttänyt voita, en margariinia ja leivinjauhetta olen käyttänyt 1,5 tl. Uunin olen laittanut päälle siinä vaiheessa, kun olen kakun sinne tyrkännyt ja 20 minuuttia olen kakkua paistanut. ja Nam! Ja ilmeisesti ovat muutkin tykänneet, santsauksia on harrastettu.

Löysin myös hyvän reseptin jäätelölle.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/280772/Itsetehty%20mansikkajäätelö/?ref=search

Jäätelön olen tehnyt ihan reseptin mukaisesti, Speedy Chefin ja Smooth Chopperin avulla. Hyvää tuli.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti