maanantai 16. syyskuuta 2013

Kutsuista ja vähän muustakin

Lauantaina meillä oli tosiaan Me and I kutsut. Muistaakseni kolmannet, mitkä olen emännöinnyt. Kivoja ja turvallisia vaatteita. Tuotteiden jälleenmyyntiarvo on hyvä. Seuraamassani Facebook ryhmässä hyväkuntoisesta käytetystä vaatteesta saa melkein täyden hinnan.

Vieraita lauantaina oli 10 ja lisäksi 3 lasta. Oli aika hulaboloo, kun vaaterekeille syöksyimme. Itse ostin tyylikkään v-kaulallisen paidan ja kapeat collegehousut. Jostain syystä päädyin mustalle linjalle. No onhan musta tyylikäs väri ja huiveilla ja topeilla asuun saa väriä. Lapsille en nyt ostanut mitään.  Joululahjaksi meille on kuitenkin tulossa äitini ostamana suloinen oravabody ja sisaruspaita.

Äitistäni sen verran, että hän oli meillä yötä kutsuja edeltävän yön. Tyttö oli siitä ilmeisesti niin innoissaan, että unohti vauvailun ja riskaamisen ihan kokonaan. Miehen kanssa vain pyörittelimme päitämme. Oli ihanaa nähdä, ettei ihanan iloinen ja reipas tyttömme ole hävinnyt mihinkään.

Eilen olin pitämässä kirpputoria paikallisessa lastentapahtumassa. Positiivista oli oma aika, mutta kauppa ei käynyt. Myin yhden vaatteen ja ja ostin rakennussetin sekä tytölle kengät. Hankintoihini olen tyytyväinen, joten ei kyse ollut täydellisestä ajanhukasta. Mutta olihan se kieltämättä huvittavaa olla myymässä kirpputorilla, jossa oli lisäkseni vain kaksi muuta myyjää :)

Tälle viikolle on taas kaikkea kivaa luvassa, mutta niistä sitten myöhemmin.

Edit: unohtui kertoa se, että noiden housujen oston jälkeen minulla on ongelma: minulla ei ole kengiä, joiden kanssa  nuo housut kävisivät. Mutta ei hätää, sisko lupasi etsiä minulle muutaman vaihtoehdon. Itse kun en oikein vaatteiden päälle ymmärrä. Katsotaan. jos ehdotuksista löytyisi minulle uudet kengät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti