torstai 19. syyskuuta 2013

Olen väsynyt

Olen väsynyt, koska en yösyöttöjen takia ole nukkunut kunnon yöunia aikoihin. Herään myös kesken unien varmistamaan, että pojalla on kaikki ok.
Olen väsynyt, koska jos pyydän jotain tekemään, mitään ei tapahdu tai minulle vastataan, että joo joo, mutta siltikään mitään ei tapahdu. Näissä tilanteissa päädyn nalkuttamaan tai korottamaan ääntäni ja olen siihenkin väsynyt.
Olen väsynyt, koska jos pyydän, että jotakin ei tehtäisi, ei sillä ole mitään vaikutusta vaan toiminta jatkuu samanlaisena. Olen väsynyt, koska näissä tilanteissa päädyn nalkuttamaan ja korottamaan ääntäni.
Olen väsynyt, koska siivouksen jälkeen ei kulu kuin 5 minuuttia ja koti on taas sekaisin.
Olen väsynyt, koska tekemäni ruoka päätyy joko koiran suuhun tai biojäteastiaan.
Olen väsynyt, koska en pysty tekemään mitään kerralla alusta loppuun.

Sekuntti, minuutti, tunti, päivä ja viikko kerrallaan. Olen vaimo ja äiti. Olen kuitenkin muutakin. Olen minä. Yritän muistaa sen tämän väsymyksen keskellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti